JAK DZIAŁAMY

JAK DZIAŁAMY

W celu skorzystania z oferty przeczytajcie o kilku czynnościach i wskazówkach:

1. Zarejestrujcie się lub zalogujcie (poprzez rejestrację i logowanie jednej osoby).

2. Uzupełnijcie swoje dane (poprzez jedną osobę).

3. Wybierzcie elementy, które Was interesują.

4. Dodajcie do koszyka.

5. Zaznaczcie opcję zwrot bez wyczyszczenia (jeśli nie chcecie się martwić czyszczeniem).

6. Dokonajcie rezerwacji.

7. Wybierzcie opcję przesyłki kurierskiej lub odbioru osobistego.

8. Dokonajcie płatności wraz z kaucją zwrotną.

Co robimy dalej?

1. W przypadku odbioru osobistego: zamówione elementy mogą Państwo odebrać 2 dni przed uroczystością. W przypadku przesyłki kurierskiej: zamówione elementy wysyłamy na początku tego samego tygodnia, kiedy planowane jest przyjęcie. Jeśli uroczystość odbywa się w piątek, towar otrzymujecie w środę, jeśli w sobotę, towar dociera do Państwa w czwartek.

2. Po uroczystości w pierwszym dniu roboczym, w poniedziałek czyste lub nie, elementy odsyłacie Państwo lub zwracacie osobiście na podany adres magazynu wypożyczalni. W sytuacji chęci późniejszego oddania prosimy o kontakt telefoniczny. Najdalej jednak towar musi do nas dotrzeć do środy w następnym tygodniu po uroczystości.

3. Po sprawdzeniu przez nas zwróconych produktów przelewamy lub oddajemy kaucję.

4. W przypadku uszkodzonych jednak elementów lub ich nie wyczyszczenia przy nie zaznaczeniu opcji zwrot bez wyczyszczenia, potrącamy kwotę z kaucji na koszt naprawy, wymiany lub czyszczenia, resztę kaucji zwracamy na konto lub osobiście.

UWAGA: ZAMÓWIENIA REALIZUJEMY TE, KTÓRE BYŁY ZŁOŻONE PRZYNAJMNIEJ 14 DNI PRZEZ PLANOWANĄ UROCZYSTOŚCIĄ.