faq

często zadawane pytania

Najlepiej jak najszybciej! Nasze akcesoria używamy do kompleksowych aranżacji, które są zatwierdzane w postaci umów na 1, 2 lub 3 lata wcześniej. Mamy spory asortyment, ale nie możemy zagwarantować dostępności wszystkiego 2, 3 miesiące przed Państwa uroczystością. Zatem najlepiej, jeśli zarezerwujecie je jak najwcześniej, tak abyśmy mogli odłożyć te wybrane elementy. Najpóźniejszą opcją złożenia zamówienia jest termin 14 dni przez planowaną uroczystością.

Tak oczywiście! Z doświadczenia wiemy, że na ogół liczba zaproszonych gości bliżej uroczystości zmienia się od liczby pierwotnej. W takim przypadku prosimy o informację ze zmianą. Zamówione elementy możecie zaktualizować 14 dni przed planowaną wysyłką lub odbiorem osobistym.

Zawsze staramy się bezpiecznie pakować nasze produkty, m.in. w sztywne kartony, folię bąbelkową, styropian, folię strech, przekładki kartonowe. Jeśli jednak okaże się, że dotarła do Państwa paczka z uszkodzonymi elementami wina leży po stronie przewoźnika. Należy wtedy sporządzić protokół reklamacyjny z kurierem na podstawie widocznych uszkodzeń. Wszystkie paczki są ubezpieczone wraz z wartością.

W przypadku uszkodzenia dekoracji podczas transportu zwrotnego musimy znaleźć po kogo stronie leży wina. Jeśli wynika ona z winy kuriera, my składamy reklamację w firmie kurierskiej, jeśli wynika z winy zamawiającego, czyli Państwa, potrącamy z kaucji. Dlatego bardzo ważne jest odpowiednie zapakowanie zamówionych elementów. Prosimy zachować wszystkie opakowania i odpowiednio zabezpieczyć w drodze powrotnej.

Takie sytuacje, kiedy wracają do nas uszkodzone lub wybrakowane elementy zdążają się sporadycznie. Jednak w przypadku ich zaistnienia koszty za naprawę lub wymianę pobieramy z kaucji. Aby tego uniknąć, pamiętajcie:

– towar do wysyłki bezpiecznie zapakujcie, najlepiej w to co było zapakowane wcześniej

– dbajcie o wypożyczone elementy w trakcie rozpakowywania, przewożenia, rozkładania, a także poinformujcie o tym tych, którzy będą pomagać przy przygotowaniu uroczystości

– najlepiej uprzedźcie osobę odpowiedzialną na organizację Państwa przyjęcia o wypożyczonych produktach, które później muszą zostać w komplecie zwrócone

– poproście Świadków, aby mieli to na uwadze

Każdy produkt mają Państwo możliwość oddania bez wyczyszczenia, zaznaczając tą opcję. Koszt wyczyszczenia jest wtedy wliczony w wypożyczony element. Jeśli jednak nie zaznaczyli Państwo tej opcji przy zamawianiu i nie zdążą Państwo wyczyścić produktów, nie ma problemu. W takiej sytuacji koszt czyszczenia potrącamy z kaucji zgodnie z cennikiem. Podczas oddania należy jednak pamiętać, aby np. serwetki, bieżniki, tkaniny, krzesła, wazony, konstrukcje itp. były suche i oczyszczone z resztek jedzenia.

Tak oczywiście. Jeśli jest to duża dostawa wysyłamy transport bezpośrednio, jeśli mała, paczkę zabiera firma kurierska, z którą współpracujemy. W obu przypadkach prosimy o:

– zapakowanie przesyłki w taki sam sposób w jaki do Państwa dotarła, używając odpowiednich zabezpieczeń

– podanie konkretnego dnia i przedział godzinowy (minimum 2-godzinny)

– dopłacenie za transport powrotny

Tak, ale musimy to wcześniej uzgodnić, przed podpisaniem umowy. Jaka będzie cena za przedłużenie najmu, ustalamy indywidualnie.

Tak, ale taką usługę zaliczamy już do usługi wykonania kompleksowej aranżacji, nie jako samo wypożyczenie. Polecamy jednak to oddać w ręce profesjonalnej i doświadczonej firmie. Nasze usługi obejmują obsługę całej oprawy dekoratorskiej wraz z transportem, montażem i demontażem. Z tym wszystkim jest naprawdę dużo pracy i organizacji, zatem najlepiej nie zawracać sobie tym głowę przed lub w dniu przyjęcia, a zaufać nam. Zapraszamy zajrzyjcie na naszą ofertę, spójrzcie na realizacje przez nas już wykonane i odzywajcie się śmiało!